Objetivos
-
Contrastar les diverses experiències educatives que el professorat de les
etapes d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), suposarà debatre idees i
exposar propostes d'aula a través dels projectes tecnològics.
-
Avaluar el currículum de Tecnologia de les etapes de l'ESO i del BCT, la seua
concreció en l'entorn de l'Aula-Taller i la seua idoneïtat d'enllaç amb les
etapes educatives de la Formació Professional i la Universitat.
-
Analitzar les diverses metodologies d'ensenyament i d'aprenentatge basades,
sobretot, en l'anàlisi d'objectes, màquines i sistemes i en la de projectes
tecnològics.
-
Crear una base documental de les diverses experiències educatives de major
compromís, creatives i innovadores, a partir de la participació del
professorat.
-
Proposar a l'Administració educativa els canvis escaients per tal de
dignificar l'Educació Tecnològica, la coherència del currículum en l'ESO i
BCT, així com potenciar les altres maneres d'ensenyar i aprendre aspectes
tradicionalment oblidats, com l'enginy, la creativitat, la innovació, la
qualitat i el saber fer des d'edats primerenques.
-
Proposar a les institucions universitàries, com Escoles Tècniques i Facultats,
la necessària coordinació entre les matèries tecnològiques del BCT i l'accés
als primers cursos de la Universitat.