Abans d'iniciar l'automatrícula és imprescindible que conegues el contingut del teu pla d'estudis.
Recorda que abans de la matrícula has de completar adequadament les dades de caràcter personal que se't sol·liciten.
Per a completar este apartat has de tindre preparat:
•Original i fotocòpia del Títol d'accés (no es requerix per a titulats UPV).
•Fotocopia DNI
•Assignatures a matricular.
•Dades bancàries del compte on procedisca carregar l'import de la teua matrícula si optes per la domiciliació bancària. En este cas perquè la UPV puga realitzar el càrrec bancari, és necessari gestionar l'"Autorització a la Universitat Politècnica de València per al càrrec bancari de les taxes acadèmiques", que haurà d'estar emplenada amb les dades i firma del titular del compte bancari, juntament amb la documentació acreditativa d'esta titularitat (còpia de fulla de la cartilla bancària on figure el titular o titulars d'esta, còpia de les dades bancàries obtingudes per banca electrònica on figure el titular o titulars de la mateixa o document expedit per l'entitat bancària corresponent, on s'especifique este titular o titulars). Rebràs informació sobre com procedir a través d'un correu electrònic. En cas que preferisques pagar mitjançant targeta de crèdit, simplement hauràs d'assenyalar esta opció i en els primers dies de setembre rebràs un correu electrònic amb les instruccions per a realitzar el pagament.
•Document acreditatiu de ser beneficiari d'alguna exempció o bonificació:
•Títol o carnet de Família Nombrosa (original i còpia per al seu acarament), únicament en el cas que no sigues d'alguna d'estes Comunitats: Comunitat Valenciana, Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Extremadura, Madrid, Múrcia, Navarra, La Rioja, Cantàbria, Castella-la Manxa, Galícia, Catalunya i País Basc).
•Títol que acredite la condició de Família Monoparental emés per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives
•Document acreditatiu de condició de persona amb discapacitat, emés per l'òrgan competent (original i còpia per al seu acarament) en cas que no sigues d'alguna d'estes Comunitats: Andalusia, Aragó, Principat d'Astúries, Balears, Canàries, Galícia, Madrid, Comunitat Valenciana, Múrcia, Navarra, La Rioja, Cantàbria, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Catalunya i Extremadura).
•Document acreditatiu de condició de víctima de terrorisme, emés per l'òrgan competent.
•Estudiants víctimes d'actes de violència de gènere que acrediten esta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'art. 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com els fills i filles al seu càrrec menors de 25 anys.
•Els estudiants subjectes al sistema de protecció de menors o al sistema judicial de reeducació, gaudiran d'exempció total del pagament de les taxes.
•Estudiants que estiguen en situació d'exclusió social, o siguen perceptors de la Renda Valenciana d'Inclusió o de l'ingrés mínim vital. Si eres perceptor d'una renda valenciana d'inclusió, no serà necessari que aportacions cap documentació, ja que la universitat ho comprovarà directament amb la Conselleria competent.
•Si no eres perceptor d'una renda valenciana d'inclusió, la situació d'exclusió social hauràs d'acreditar-la a través de l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'Ajuntament de residència.
•Si eres preceptor de l'ingrés mínim vital, hauràs d'acreditar-lo presentant la documentació corresponent.
•1 fotografia grandària carnet en format *jpg, que complisca amb la [ELEMENT ANEU=856208]Normativa de les fotografies per a acreditacions UPV [/ELEMENT]. Esta fotografia podràs pujar-la mitjançant un fitxer electrònic des de la teua intranet. Només per als alumnes d'Alcoi i Gandia per a la sol·licitud del carnet universitari informa't ací.
La UPV, si marques la casella corresponent al teu consentiment, podrà comprovar d'ofici l'autenticitat de la informació consignada en algun d'estos apartats (discapacitat o família nombrosa). Però no totes les Comunitats Autònomes tenen habilitades esta opció, per la qual cosa és possible, si fora necessari, que des del teu centre d'estudis et siga requerida una acreditació documental a l'inici del curs.
En cas que siga necessari que aportacions la documentació acreditativa que donen dret a exempció/bonificació en el pagament de les taxes universitàries, hauràs de pujar-la a través de la teua intranet, apartat Secretaria Virtual/Documentació de matrícula.
Consulta en l'apartat “Informació específica del teu centre d'estudis”, en este mateix sobre virtual, com, quan i on has d'aportar estos documents originals en el cas de ser reclamats.