Introducción
Introducción ...
SECCIONS
DE PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS (PAS)
Objectius
i funcions
Aquestes
unitats són les encarregades de la gestió administrativa dels recursos humans
de la
Universitat Politècnica de
València, que inclou tant l’optimació com la racionalització de les dotacions
del PAS de les diferents unitats, amb la finalitat de disposar d’una plantilla
adequada per a la consecució dels fins de la
Universitat. S’encarreguen de
gestionar totes les qüestions relacionades amb el PAS d’aquesta Universitat. A
més a més, apliquen i posen en funcionament tot allò que es deriva dels acords
dels òrgans col·legiats i unipersonals que intervenen en la definició de les
polítiques de personal.
El
nostre compromís es dirigeix, de manera especial, al personal de la
Universitat Politècnica de
València per a facilitar-li l’exercici efectiu dels drets que té i el
compliment dels deures a què està obligat, prestar-li atenció i assessorament
personalitzat, reduir els terminis establits en els procediments de personal i
millorar de forma contínua els serveis prestats.
Entre
les activitats que duu a terme, s’han de destacar les següents:
-
Elaborar,
modificar i mantenir les plantilles pressupostàries.
-
Elaboració
i manteniment actualitzat de la relació de llocs de treball.
-
Impulsar
l’oferta d’ocupació, per mitjà de les corresponents convocatòries de concursos
i processos selectius.
-
Convocar
i gestionar tots els processos de selecció i provisió de llocs de treball.
-
Gestió
i formalització de preses de possessió i cessacions, així com de les
incorporacions i la contractació de personal temporal.
-
Tramitació
de situacions administratives, compatibilitats, permisos i llicències,
jubilacions, gratificacions.
-
Gestionar
els expedients administratius del PAS funcionari i del PAS laboral, així com
el manteniment actualitzat dels expedients personals.
-
Manteniment
i gestió de les borses de treball. Aplicació dels acords referits al
funcionament d’aquestes.
-
Gestió
central de la dedicació horària del personal d’administració i serveis.
Per
a la realització de qualsevol tràmit o consulta relacionada amb els processos,
els serveis, les activitats, etc., que es duen a terme en aquestes seccions,
us podeu posar en contacte amb nosaltres fent servir qualsevol de les vies
següents:
-
Secció
de Concursos, Oposicions i Plantilla del PAS: assumptes relacionats amb la
relació de llocs de treball, selecció i provisió. Adreça electrònica:
rrhh.coppas@upv.es. Telèfon: 963879879, o extensions 78959, 78960, 78999 i
74028.
-
Secció
de Gestió del PAS: assumptes relatius a la gestió dels diferents
aspectes relacionats amb la vida laboral del PAS. Adreça electrònica:
rrhh.gespas@upv.es. Telèfon: 963879804, o extensions 74029, 88971, 79806 i
74039.