Jornada ‘La importància de la marca en l’empresa familiar i la seua transcendència econòmica i jurídica’

El Grup d’Empresa Familiar d’Andersen ha celebrat la jornada ‘La importància de la marca en l’empresa familiar i la seua transcendència econòmica i jurídica’, al costat d’experts del sector i amb l’assistència de representants d’empreses familiars de la Comunitat Valenciana. Durant la trobada, els ponents han analitzat la importància de el branding en la gestió de la marca familiar, la seua adequada protecció legal i la valoració d’aquesta com a actiu intangible.

L’esdeveniment, vinculat a la Càtedra Andersen UPV de Sostenibilitat i Mercats Regulats, ha sigut inaugurat per Yago Martos, Soci d’Andersen i Director del Grup d’Empresa Familiar del Despatx; i moderat per Joaquín Ureña, Soci responsable del Departament de Dret Econòmic i Financer d’Andersen. Així mateix, ha comptat amb les ponències d’Emilio Llopis, Doctor en Branding i Soci de GLR Partners; i Adargelio Garrido i Lamberto Samper, Of Counsels d’Andersen en les àrees de Propietat Industrial i Intel·lectual i Valuation, respectivament. Per part seua, Asier Lara, Director d’Expansió i Soci d’Aranco, ha clausurat la jornada explicant el cas d’èxit de la seua empresa, Aranco, i com van dur a terme la seua estratègia de marca.