Anomenada a projecte per a dissenyar el logo de la Càtedra Andersen UPV

Amb l’objectiu de crear una identitat gràfica de la Càtedra Andersen UPV de Sostenibilitat i Mercats Regulats, s’ha convocat una anomenada a projecte per a estudiants del MDI i 4t curs de GDTC de la UPV.

Mitjançant esta anomenada a projecte, es triarà a un/una estudiant que realitzarà els següents servicis:

  • Disseny del logotip de la Càtedra.
  • Adaptació de la imatge a diferents aplicacions (arts finals), consistent en l’ajust del disseny a diferents mesures que es puguen requerir i/o a l’actualització de logos que acompanyen la imatge. (Premsa escrita, webs, cartelleria, roll-ups, suports multimèdia).

Per a participar els estudiants interessats hauran de presentar la seua candidatura mitjançant un formulari i adjuntant un sol pdf que incloga el seu currículum i un dossier de treball amb màxim cinc projectes específics realitzats per ells, en la mesura que siga possible, estiguen relacionats amb l’objecte d’este encàrrec.

Per tant, no s’ha de presentar cap proposta de logotip en esta candidatura, sinó que únicament ho realitzarà la persona seleccionada, seguint les pautes del model d’anomenada a projecte.

El termini final de recepció de candidatures és el 19 de gener de 2025 a les 00.00. El pressupost assignat per al disseny és de 1.000 euros.

Composició del Comité de Selecció

El Comité de Selecció estarà compost per professionals i docents de l’àrea i per membres de la comissió de seguiment de la càtedra.

El Comité de selecció es constituirà i reunirà el 20 de gener i de les seues valoracions s’estendrà acta.

En primer lloc, comprovarà totes les candidatures presentades per a verificar l’efectiu compliment de les condicions establides en les presents bases i, en conseqüència, pronunciar-se sobre la seua admissió definitiva.

Seguidament, procedirà a valorar els portafolis de treballs de participants i el seu currículum seguint els següents criteris:

  • Experiència en projectes similars.
  • Excel·lència en disseny i qualitat en treballs desenrotllats prèviament.
  • Originalitat i creativitat en els resultats.

Fases de la convocatòria

  • Fins al 19 de gener de 2025 a les 00.00 h. envie candidatures.
  • 20 de gener de 2025 reunió del Comité de Valoració.
  • 21 de gener de 2025 reunió amb el/la seleccionat/a per a establiment dels *lineamientos.
  • 31 de gener de 2025 reunió amb el/la seleccionat/a revisió de proposta.
  • 10 de febrer de 2025 presentació de la proposta final.