
Autorització d’Entrada
Documentació relacionada amb les Autoritzacions d’entrada a laboratoris Audiovisuals per a ÚS DOCENT.
NOTA DESCÀRREGA: Aquesta descàrrega requereix iniciar sessió com en la INTRANET com a PDI de la UPV.
Important
Aquest formulari NO FUNCIONA EN NAVEGADORS WEB, ni en MOVILES, per a visualitzar correctament els formularis PDF han de descarregar-se en l’ordinador i obrir-se amb Adobe Reader.

ENVIAMENT DE FORMULARIS
Només s’admeten enviaments de formularis originals i amb tots els camps rellanados en PDF des de l’email personal del professor Director de l’Activitat al correu:
SIGNA PROFESSOR DE FORMULARIS
L’enviament dels formularis PDF des de l’email personal del professor Director de l’Activitat a tecnicos_cav@epsg.upv.es és considerat com la signatura de la pròpia Sol·licitud.
No cal imprimir en paper.
Normativa d’Accessos
El lliure accés a laboratoris NO està permès.
L’accés a la Normativa, Documentació i Formularis relacionats amb les Autoritzacions d’entrada a laboratoris, està restringida a els Alumnes i Professors de la UPV amb docència al Campus de Gandia de la UPV.
Per a acudir al laboratori fora de les hores programades (Docència reglada) serà necessari que el professor director de l’activitat gestione les autoritzacions d’entrada a locals oportunes.
NOTA: Es recomana sol·licitar l’accés amb diversos dies d’antelació per a garantir que la sol·licitud es puga tramitar a temps.
Procés d’Autorització d’Entrada a Laboratoris
- DESCÀRREGA FORMULARI PDF d’autorització d’entrada a laboratoris. Ho podrà trobar, el professor tutor, en el següent apartat de la seua intranet, després d’identificar-se com a personal de la UPV:
- Informació reservada > Escola Politècnica Superior de Gandia > Documentació > Àrea de Comunicació Audiovisual > Protocol per a préstec d’Equips i Material > Autorització d’Entrada a Laboratoris [Formulari PDF]
- Així com en la web: www.labscav.upv.es
- FORMULARI PDF, el professor responsable de l’activitat, deurà:
- Rellanar i Guardar una còpia del formulari en local.
- Adjuntar i ENVIAR el PDF per correu electrònic a tecnicos_cav@epsg.upv.es.
- És imprescindible incloure el mail de l’alumne autoritzat, en l’apartat corresponent, per a poder notificar-li la reserva.
- DISPONIBILDAD i SIGNATURES: Una vegada rebut, els tècnics de laboratori comprovaran la disponibilitat del local i notificaran la sol·licitud al Responsable de Laboratoris Audiovisuals (RLA) i a la direcció de l’Escola, perquè la signen si ho consideren oportú. El RLA podrà sol·licitar ampliar la informació sobre l’activitat a desenvolupar abans d’autoritzar la sol·licitud.
- ACCÉS AL LABORATORI: Finalment, una vegada aprovada la sol·licitud, es deixarà l’autorització en informació (Edf. A) i els alumnes autoritzats, i els seus responsables, rebran per correu electrònic la notificació per a acudir el dia i hora convinguts al taulell d’informació perquè els faciliten l’accés.
DESCÀRREGA DE RESPONSABILITAT:
El professor tutor de l’activitat és l’encarregat de garantir que els alumnes són capaços de treballar de manera autònoma en el laboratori, garantint que coneixen el funcionament del laboratori i el maneig dels equips a utilitzar, així com les normes de seguretat per a la seua manipulació.
El professor director de l’activitat, juntament amb els alumnes autoritzats, assumeixen la responsabilitat i conseqüències de qualsevol mal o perjudici causat en el laboratori i de qualsevol mal personal derivat de l’ús d’aquest.