Un laboratori PC a doble pantalla

Breu descripció

El laboratori d’animática està situat en la planta baixa de l’Edifici A del Campus de Gandia de la UPV. Disposa de 20 ordenadors tipus PC amb Windows 10 i els paquets de Programari d’Autodesk 3d Max i Maia. Cada equip disposa de doble pantalla i d’una taula de dibuix retroiluminadas per a animació.

Dades Bàsiques

Ubicació: Edifici A. Planta Baixa. A05
Posada en funcionament: Curs 2004/05
Última Actualització de Maquinari: JUL 2021
Entorn d’especialització: : Videojocs, dibuix, animació, entorns 3D i VR.

Fototeca LAN

Recursos

40 Alumnes

20 llocs de treball doblegues més el del professor.

20+1 PCs (2021) i7/16GB/500GB SSD, SO Windows 10 i doble pantalla de 27” i 24’’

Ulleres de VR HTC VIU i Meta Quest

Taules de dibuix amb retroiluminación per a animació clàssica, així com escàners, tauletes gràfiques, pivotadora i altres materials auxiliars.

Sistema de doble projecció d’escriptori, en manera estesa UHD (2025)

Sistema de So estèreo Focusrite Scarlet 4i4 3rd, monitors estèreo KRK i microfonía sense fil per al lloc de professor.

Sistema de videoapuntes UPV apte per a la docència síncrona mitjançant Microsoft Teams.

Descarregar PDF

Programari & Assignatures

Programari específic:

Autodesk 3D Studio Max, Autodesk Maya, DaVinci Resolve, Photoshop, Illustrator, Unity, Steam VR, MS Visual Studio.

Principals Assignatures usuàries:

Grau en Comunicació Audiovisual: Taller d’Animació 3D, Visió i Representació Espacial, Animació 3D, Tecnologia AV, Producció.

Grau en Tecnologies interactives: Projecte. Aplicacions multimèdia interactives. Videojocs. Projecte. Entorns interactius Avançats, Tecnologies realitat virtual/realitat augmentada.

Màster en Postproducció Digital: Modelatge 3D.