Des de 2008 les Unitats Pegasus estableixen anualment els seus plans de millora tenint com a base els resultats de les enquestes de satisfacció dels usuaris, els mesuraments dels indicadors de rendiment, la comunicacions SQF rebudes, el resultat d’una auditoria (interna o externa) o bé altres fonts la informació rellevant.
El model de plans de millora Pegasus segueix les següents pautes:
- Anàlisi amb detall de les diferents fonts d’informació que poden originar un pla, principalment els resultats de les enquestes de satisfacció, i consens amb tota la Unitat les àrees de millora que poden abordar-se i la seua priorització.
- Definició dels corresponents plans de millora: nom, justificació i descripció del pla, responsable coordinador d’aquest, membres de l’equip de millora encarregat de dur-lo a terme (personal de les diferents àrees de treball implicades i usuaris), processos i descriptors de l’enquesta relacionats, en el seu cas i detall d’accions plantejades amb els seus corresponents terminis d’execució.
- Desenvolupament, execució i seguiment de les accions plantejades.
- Valoració final dels resultats obtinguts i les possibles millores detectades tant a nivell de gestió interna com millores percebudes i contrastades pels usuaris dels serveis afectats.