Et presentem

El sistema de Suggeriments, Queixes i Felicitacions, amb el qual tu pots millorar la Universitat Politècnica de València.
La implementació del sistema SQF en la UPV constitueix un element de compromís amb la qualitat i s’enfoca a incrementar la satisfacció de la comunitat universitària i la societat en general
Què són les SQF?
Són les comunicacions que ens pots fer arribar, conforme a la següent classificació

SUGGERIMENT
És una proposta que ens permet millorar la qualitat dels serveis que t’oferim..

QUEIXA
És una manifestació d’insatisfacció amb algun dels serveis que t’oferim.

FELICITACIÓ
És una manifestació de satisfacció amb algun dels serveis que t’oferim o persones que els presten.
Com ens fas arribar els teus SQF?
Disposes de diferents mitjans per a accedir al sistema
Descarrega’t l’App – miUPV
A través de l’app miUPV podràs, entre altres funcions, accedir al sistema per a fer-nos arribar els teus SQFs
Accedeix des de la web UPV
A través de la pàgina principal Web UPV, apartat “ poliSQF”
A través de la intranet personal UPV.
Per a això t’has d’identificar com a pertanyent a la comunitat universitària.
Accedint als Serveis i Estudis Universitaris
A través de les webs de cadascuna de l’entitats UPV (Serveis, Estudis, Escoles, Àrees, Vicerectorats, etc.) accedint a l’apartat “Atenció a l’usuari” podràs accedir al formulari ” SQF UPV“
El nostre compromís és donar-te una resposta en el termini de 10 dies hàbils.
Comprova-ho!
El Servei d’Avaluació, Qualitat i Acreditació, dependent del Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, és l’encarregat de la gestió, supervisió i manteniment del sistema SQF .

Per a què?
Perquè la UPV, amb la teua ajuda, puga millorar mitjançant un procés permanent de millora contínua.
Algunes dades de gestió SQF
Dades de 2021 a 2023
3.960
SQF gestionades
90,81%
Respostes abans de 10 dies
4,10
Satisfacció sobre 5
22,32%
Suggeriments
47,58%
Queixes
30,10%
Felicitacions
Accés a plataforma d’informes SQF
Ací es pot consultar els informes d’Unitats i Títols des de 2021
Accés als informes SQF
Des d’ací pots descarregar els informes d’Unitats i Títols de 2008 a 2019
Quan ens envies la teua comunicació succeeix el següent:

Ens arriba la teua comunicació.
El teu SQF és dirigida a l’entitat o títol destinatari.
El responsable de l’entitat o títol analitza la informació.

Reps una resposta
En un termini màxim de 10 dies hàbils.

Millores la UPV
Les entitats o títols corregeixen, esmenen o emprenen accions de millora.
Els teus SQF impulsen la millora contínua
Mira el vídeo
…
Per què?
Perquè volem millorar la nostra universitat

Ens motiva
La millora dels serveis que t’oferim.

Ens mou
Proporcionar-te els millors serveis acadèmics i administratius..

Som capaços
D’aconseguir-ho, en col·laboració amb tu i amb tota la comunitat universitària.
Una SQF és molt valuosa…
Per què? Per a què serveix? Què ens aporta?
Informació
Ens proporciona informació valuosíssima de les expectatives de la comunitat universitària i la seua percepció del servei rebut
Feedback
Ens proporciona una resposta a la forma en què gestionem els serveis que oferim, convertint a la comunitat universitària en col·laboradora activa..
Avaluació
Ens proporciona elements de reconeixement de bones pràctiques en la nostra gestió. Especialment a través de les Felicitacions.