ANECA ha detectat que la seua aplicació en la petició de sexennis té diversos problemes, sobre els quals està treballant:
- Si tens problemes a l’hora de presentar la sol·licitud, alguna solució que pot funcionar és:
- Utilitzar Google Chrome, el navegador Safari està donant problemes amb els ordenadors Mac.
- A més, cal instal·lar-se primer l’última versió d’Autofirma (també des de Chrome perquè en cas contrari dona problemes la descàrrega, si us dona un avís cal anar-se a privacitat i veure si l’ha bloquejat per a permetre la descàrrega).
- Una vegada instal·lada l’última versió d’Autofirma, des de Chrome ja se signa sense problemes.
- És només un procediment que a algunes persones els ha funcionat en un moment donat, no vol dir que funcione sempre a tots. Sembla que els ordinadors amb Mac donen més problemes que els ordinadors amb Windows.
- Dona error quan s’intenta annexar qualsevol pdf signat digitalment.
- Els camps de noms es tallen quan són llargs i només es pot posar inicial i un cognom. I també hi ha problemes en el camp de títol quan és llarg.
Ens han confirmat que estan treballant en això i intentaran resoldre-ho en breu.
Si detecteu aquests errors, el millor és esperar que ANECA ho resolga i tornar a intentar-ho un o dos dies després a veure si ja ho han resolt.