Segon lliurament del podcast de la upv “Tsundoku. Llibres i literatura”

El Pódcast de la UPV “Tsundoku. Llibres i literatura” ha publicat el seu segon lliurament. La directora i presentadora, Celia Marín (periodista de l’Àrea de Comunicació de la UPV), recupera en aquesta edició, la presentació de la primera novel·la de José Luis Sastre. És un periodista valencià radiofònic que treballa en la Cadena Ser. La presentació de la seua primera novel·la, “Les frases robades”, es va realitzar dins de la iniciativa “Llegir consciència” i va congregar a més de 300 persones. En l’esdeveniment, Sastre va parlar amb molt de sentit de l’humor, del seu primer llibre, i del que representa per a ell la lectura i la ràdio.

La Biblioteca de la UPV col·labora amb una secció. Aquesta vegada, una de les nostres bibliotecàries recomana “La biblioteca en flames” de Susan Orlean. Aquest llibre ens ajuda a ser conscients de la importància de les biblioteques públiques en la vida de les societats i de les persones. De la mateixa forma, que les flames van destruir la memòria de la  Biblioteca Pública de Los Angeles en 1986, a València, en dates recents, l’aigua de la DANA es va emportar per davant moltes biblioteques.

“Quan una biblioteca desapareix, no sols perdem paper i tinta, perdem part de la nostra identitat, una eina essencial per a l’educació i la igualtat d’oportunitats”

“Perdre una biblioteca, és perdre un tros d’humanitat”

“Protegir les biblioteques, és protegir el que vam ser, el que som i el que serem”

A més de l’àudio de l’acte de Sastre i la secció de la biblioteca, el pódcast inclou recomanacions literàries de lectors i lectores.