
Ens alegra convidar-vos al pròxim seminari d’Agroversitat, Laboratori d’art, agroecologia i pedagogies crítiques. La iniciativa tindrà lloc el dijous 22 de juny a les 17.30 h en la Fundació Limne (punt de trobada en C/ Pintor Ribera, entrada pel riu).
Començarem amb un col·loqui sobre sistemes importants del patrimoni agrícola mundial (SIPAM), protecció de l’horta i defensa del territori en el qual conversarem amb Natalia Castellanos (tècnica de dinamització agroalimentària) i LaFundició (cooperativa que impulsa processos artístics i culturals col·lectius).
A continuació, realitzarem un passeig pel llit del riu Túria i un taller experiencial en els horts col·lectius de L’Animeta.
Idioma: castellà
Activitat gratuïta amb aforament limitat i inscripció prèvia.
Formulari d’inscripció: https://forms.gle/UxUmzjECgVdsCjuF6
________________________________
Projecte desenvolupat en el Programa de Residència Artística Terra Ciutadana, Vicerectorat d’Art, Ciència, Tecnologia i Societat UPV. https://acts.webs.upv.es/art-residency/blog/