15 i 16 de maig. 20 h, Aula Magna Campus de Gandia
Estrena de l’obra de l’Aula de Teatre del Campus de Gandia (octubre 2023 – maig 2024). Enguany l’alumnat de l’aula s’atreveix amb una Comèdia Musical. Un homenatge a la companyia catalana La Cubana i al seu muntatge “Menja’m el coco, negre”.
Els alumnes a més d’actuar i ballar, cantaran en directe en les actuacions.
Sobre l’Aula de Teatre
Classes: d’octubre de 2023 a maig de 2024.
Horari: els dijous de 12.30 a 15 h:
Aquest segon any de taller es dirigeix a persones que pensen que el teatre és una forma de vida diferent i divertida. Sense pors i disposats a descobrir-se ells mateixos i als seus companys.
Els objectius de l’Aula són, d’una banda, impulsar el desenvolupament integral, el creixement personal i la capacitat d’interactuar amb els altres, estimular la creativitat individual i en grup, fomentar el pensament crític i facilitar la participació, suscitar l’espontaneïtat i promoure el desenvolupament de la capacitat artística.