
La corredora de l’UPV Women´s Cycling, Diana Smirnova, ha sigut tercera en la V edició de el Gran Premi Igartza de Beasain, segona cita amb la Copa d’Espanya en ruta celebrada aquest diumenge.
Després de la carrera inicial disputada en Noja, Smirnova ha vençut l’sprint del grup perseguidor de les fet i fet dues primeres classificades; Joelle Amelie Messemer i Eukene Larrate. Una posició que l’acredita, fins avui, com la millor corredora d’aquesta competició en la categoria Sub-23. Just darrere d’ella, en la general, se situa Valería Valgonen, vencedora en terres càntabres i classificada entre les deu primeres en el dia d’avui. Mia Hayden, també pertanyent al conjunt valencià, entrava entre les primeres vint competidores en línia de meta.
L’alemanya Messemer era qui travessava primera la línia de meta en la localitat guipuscoana, fent-ho per davant de la competidora basca, la qual, aquesta segona, aconsegueix així el lideratge d’aquesta Copa d’Espanya.
La setmana vinent arribarà doble cita en terres gallegues, on Betanzos i Pontevedra rebran a l’escamot.