
Centre d’Atenció a l’Usuari
El Centre d’Atenció a l’Usuari és la finestreta única de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions on els membres de la comunitat universitària poden acudir per a realitzar la seua consulta o petició a l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions (ASIC).
Prestem els nostres serveis mitjançant els següents canals d’atenció:
- Atenció telefònica en l’extensió 77750 ( 96 387 77 50 des de fora de la UPV)
- Atenció presencial en les oficines del CAU en l’edifici 4H4 del Campus de Vera
- Atenció mitjançant l’eina Gregal
Pots sol·licitar ajuda telefònica o presencial en horari de 8:30h a 20:30h de dilluns a divendres.
Qui som?

Juan Carlos Morales
Cap de Secció del Centre d’Atenció a l’Usuari i Suport a la Tecnologia Educativa
Coordinació de l’Equip d’Atenció a l’Usuari

Nivell 1 d’atenció a l’usuari (operadors informàtics) | Torn matins





Nivell 1 d’atenció a l’usuari (operadors informàtics) | Torn tardes



Nivell 2 d’atenció a l’usuari (tècnics de suport)








Atenció a l’usuari en zones gestionades per l’ASIC






Administració
