
ATENCIÓ A L’USUARI
Atenció a l’usuari sobre les aplicacions i serveis que presta l’ASIC. Aquest servei es presta des de Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) de l’ASIC.
Condicions Generals
Usuaris del Servei
El servei es presta des del Centre d’Atenció a l’Usuari de l’ASIC i s’atenen els dubtes i incidències sobre les aplicacions i serveis TIC oferits a la comunitat universitària i gestionats per l’ASIC.
- Empleats amb contracte en vigor en la UPV.
- Estudiants de la UPV.
- Personal funcionari jubilat en la UPV.
Preu
No existeix preu associat a l’ús d’aquest servei.
Condicions Especifiques del Servei
Límits
L’atenció d’incidències informàtiques en la UPV està organitzada amb un criteri de proximitat geogràfica. Els usuaris han d’acudir preferiblement als equips informàtics del seu centre, departament o unitat. En cas que no siga possible la resolució de la incidència, aquesta serà traslladada a l’ASIC pels tècnics del centre, departament o unitat.
Accés al servei
Horari d’atenció
Dilluns a Divendres de 8:30h a 20:30h.
Localització del Centre d’Atenció a l’Usuari
Les oficines centrals del CAU es localitzen al Campus de Vera, en l’edifici 4H4 (lateral de l’edifici de l’ETSICCP).
Canales de prestació del servei
- Atenció en línia: Mitjançant tiquet en l’aplicació web GREGAL gregal.upv.es
- Atenció telefònica: Des de l’exterior UPV: 96.387.77.50 | Des de dins UPV: Ext. 77750
- Atenció presencial: En les oficines del CAU, edifici 4H4
Suport
Pots dirigir les teues consultes al
Centre d’Atenció a l’Usuari de l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions
Tel. 96 387 77 50 (Ext. UPV 77750) · Edifici 4H4 del Campus de Vera
[ÚLTIMA REVISIÓ OCTUBRE 2023]