La Sindicatura de Greuges no és un òrgan substitutiu d’altres estructures, unitats i serveis ja existents destinats a canalitzar i resoldre la gestió ordinària de les qüestions de la vida universitària, és per això que es recomana tenir en compte la informació que a continuació es detalla, segons al col·lectiu al qual es pertanga.
ESTUDIANTAT DE LA UPV
I. Problema relacionat amb la MATRÍCULA (inscripció, anul·lació, devolució, canvi de grup, horaris, etc.):
- Dirigisca’s a la Secretaria del seu Centre (Escola o Facultat) per a exposar el seu problema.
- Acudisca al director/a de la seua Escola o al degà/a de la seua Facultat, si en la Secretaria no s’ha pogut solucionar.
- Si no està d’acord amb la resposta obtinguda i considera que s’ha vulnerat els seus drets, dirigisca’s a la Sindicatura de Greuges amb tota la informació sobre el procés. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu
II. Problema relacionat amb una BECA:
- Contacte amb la Unitat de Beques del Servei d’Alumnat (Edifici 2E)
- Acudisca al Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria si en el Servei d’Alumnat no han pogut solucionar el seu problema.
- Si no està d’acord amb la resposta obtinguda i considera que s’ha vulnerat els seus drets, dirigisca’s a la Sindicatura de Greuges amb tota la informació sobre el procés. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu
III. Problema amb la QUALIFICACIÓ d’alguna assignatura:
- Sol·licitar al professor o professora responsable la revisió de la qualificació obtinguda. (Normativa de règim acadèmic i avaluació de l’estudiantat en estudis oficials de grau i màster universitari de la Universitat Politècnica de València. NRAE. https://www.upv.es/entidades/sa/ciclos/u0927654.pdf)
- Si una vegada esgotades les vies arreplegades en la NRAE, considera que s’han vulnerat els seus drets, pot dirigir-se a la Sindicatura de Greuges Universitària. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu
IV. Conflicte amb algun membre del professorat o del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis (PTGAS)
- Si el conflicte és amb un membre del professorat, dirigisca’s al director o directora del Departament al qual estiga adscrit aquest professor o professora, per a informar sobre l’incident i sol·licitar el tràmit oportú.
- Si el conflicte és amb un membre del PTGAS, dirigisca’s al superior jeràrquic d’aquest.
V. Qualsevol altre problema diferent als esmentats anteriorment:
- Dirigisca’s directament a la Sindicatura de Greuges Universitària. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu
PDI de la UPV (personal docent i investigador)
I. Si el problema és amb un o una estudiant o amb un company o companya (PDI o PTGAS)
1. Dirigisca’s en primer lloc a la direcció del Departament, si es tracta de personal adscrit a un Centre, dirigisca’s a la direcció del Centre.
2. Si no troba una solució en l’àmbit del Departament o Centre, acudisca a la Sindicatura de Greuges Universitària. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu
PTGAS de la UPV (personal tècnic, de gestió i administració i serveis)
I. Si el problema és amb un o una estudiant o amb un company o companya (PDI o PTGAS)
1. Dirigisca’s en primer lloc a la direcció del Departament, si es tracta de personal adscrit a un Centre, dirigisca’s a la direcció del Centre.
2. Si no troba una solució en l’àmbit del Departament o Centre, acudisca a la Sindicatura de Greuges Universitària. (edifici 3F) https://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html?entidad=dcu