Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Conservació i Restauració de Béns Culturals

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals60300
EspecífiquesParticipació en Congrés Nacional o Internacional100120Nacional sol assistència: 10 hores
Nacional amb presentació comunicació tipus poster: 30 hores
Nacional amb presentació comunicació tipus oral: 40 hores

Internacional sol assistència: 15 hores
Internacional amb presentació comunicació tipus poster: 40 hores. En total, per assistència i presentació de la comunicació.
Internacional amb presentació comunicació tipus oral: 60 hores. En total, per assistència i presentació de la comunicació.

Observacions: Assistència a 2-3 congressos en tres anys de mitjana. En aquest apartat es valora l’assistència i la presentació del treball.
Estades en centres d’investigació o empreses018010 jornades de vuit hores equivaldrien a 80 hores.

Observacions: Requereix autorització de la CAPD abans d’iniciar-la
Publicacions indexades (en revistes o en actes de congressos) corresponents a la seua tesi doctoral080Article en revista indexada JCR: 80 hores
Actes de congressos indexades: 80 hores
Participació activa en projectes d’I+D competitius o contractes d’investigació amb empreses, en el desenvolupament de la seua tesi doctoral080Participació en projectes competitius en labors relacionades amb la seua tesi doctoral
Adjudicació d’hores a criteri de l’IP

Observacions: Requereix certificat de l’IP
Cursos rebuts i/o impartits (seminaris, tutorials, escoles d’estiu,…) d’interès per a la seua formació120150Temàtica afí a CRBC: 1 coeficient d’adequació
Temàtica no afí: 0,25 coeficient adequació
Creacions de productes relacionats amb la tesi doctoral (paleses, copyrights,…)016080 hores per producte
Publicacions en revistes no indexades de reconegut prestigi en un àmbit determinat, a criteri de la Comissió de Doctorat del Programa80160Actes de congressos nacionals: 60 hores
Actes de congressos internacionals: 80 hores
Article en revista indexada Scimago: 80 hores

Observacions: En aquest apartat es valora la publicació de la comunicació en els congressos
Publicacions en llibres (complets o capítols) amb ISBN0160Llibre: 90 hores
Capítol de llibre: 80 hores
Catàlegs, exposicions, comissariat, etc…016080 hores per treball de comissariat
80 hores per treball d’exposicions
(Observacions: Exposició T-4)
Altres activitats reconegudes (Participació en conferències per invitació i activitats vàries de difusió, col·laboració en organització de congressos, cursos, etc.)012030 h per conferència/activitat