Suport a la VII Trobada d’Investigadors i Investigadores en Càncer Ciutat d’Alcoi

El Campus d’Alcoi participa activament en el desenvolupament de la VII Trobada d’Investigadors i Investigadores en Càncer Ciutat d’Alcoi, promocionant els treballs dels joves investigadors. Està organitzada per l’entitat +QUEUNTRAIL.

Durant uns dies, Alcoi ha sigut centre d’atenció de la investigació en càncer, i exemple de ciutat que aposta per la investigació com a fórmula per a vèncer la malaltia del càncer.

El Campus d’Alcoi ha oferit la seua col·laboració amb les millors comunicacions presentades a la trobada després d’una exhaustiva anàlisi de tots els treballs presentats. 

José María Gadea, subdirector primer del Campus, ha fet lliurament dels guardons. Els joves estudiants distingits amb els premis han sigut:


PREMI A LA MILLOR COMUNICACIÓ ORAL “BIOBANCOS”

Títol: El desenvolupament dels biobancos i el paper dels TEAPC
Gemma Boira Fuentes


PREMI A LA MILLOR COMUNICACIÓ ORAL “INVESTIGACIÓ TRASLACIONAL”

Títol: Serveis de la Plataforma ISCIII de Biobancos i Biomodelos d’INCLIVA disponibles per a la comunitat científica.
Laura Blasco Mazo


PREMI A LA MILLOR COMUNICACIÓ ORAL “INVESTIGACIÓ CLÍNICA”

Títol: Increment de l’activitat antioncogénica de l’azacitidina en combinar-la amb bortezomib en una línia cel·lular leucèmica amb el gen EZH2 alterat.
Silvena Krasimirova Mincheva


PREMI A LA MILLOR COMUNICACIÓ ORAL “INVESTIGACIÓ BÀSICA”

Títol: Cerca de biomarcadores en càncer de pròstata de baix risc i la seua aplicació en el context de la vigilància activa
Belén Pastor Navarro