Us adjuntem la informació més rellevant per a la represa de l’activitat acadèmica dilluns que ve 11 de novembre en modalitat presencial amb suport en línia a professors i estudiants afectats.
Professorat afectat.
Els professors afectats, i sempre que les seues circumstàncies ho permeten, podran impartir la seua docència en modalitat en línia (Teams), informant per a això als seus estudiants d’aquesta circumstància.
Ajuda a l’estudiantat afectat
Des de l’EPSA s’està contactant amb l’estudiantat que probablement està afectat, intentant recaptar la informació i necessitats de tots aquells que estiguen en aquesta situació. D’aquesta manera es facilitarà al professorat atendre les indicències d’aquests casos.
No obstant això, també amb l’ajuda dels delegats de curs o/i de la plataforma de docència de les assignatures (PoliformaT), també s’intentarà contactar amb l’estudiantat afectats per a oferir-los ajuda i solucions al seguiment de classes i realització d’exàmens.
Aquestos casos es consideraran com d’absència justificada, per la qual cosa se’ls aplicaran els apartats 1.1.6 i 1.1.7 dels Criteris docents i d’avaluació de l’estudiantat de l’EPSA.
Represa de les classes
La modalitat de represa de les classes és presencial amb suport en línia (Videoapuntes i Teams)
D’acord amb les indicacions rebudes s’activarà per defecte l’enregistrament de les classes per Videoapuntes, però des de l’ASIC s’indica que és recomanable que el seguiment síncron de les mateixes es realitze per Teams per a interactuar amb els estudiants afectats. Aquest material d’enregistrament haurà d’estar disponible per als estudiants afectats per a assegurar-los el seguiment asíncron de classes en cas de necessitat.
Reprogramació d’exàmens parcials del 30 d’octubre al 15 de novembre.
Els exàmens previstos entre el 30 d’octubre i 15 de novembre s’han de reprogramar a partir del 18 de novembre, amb la finalitat de poder convocar de nou als estudiants en termini i forma segons s’indica en la NRAEE.
Atesa l’excepcionalitat d’aquestes circumstàncies, la reprogramació podrà realitzar-se en cas necessari també en l’horari de reunió dels dijous de 12.15 a 14.15 per a facilitar la disponibilitat d’espais i sense solapaments amb els horaris dels cursos.
La reprogramació serà coordinada a través dels DAT per a evitar el solapament en un mateix curs i dia de dos o més exàmens, tractant de mantenir l’ordre cronològic previst de realització dels exàmens abans de la suspensió de l’activitat acadèmica.
Sessions anul·lades
Les sessions del 30 i 31 d’octubre, segons l’acord previ ja establit, es reprogramaran els dies 7 i 13 de gener de 2025 respectivament.
Les sessions del 4 al 8 de novembre queden anul·lades, la qual cosa implica que els temaris de les assignatures han de ser ajustats amb criteri i sentit comú pel professor per a atendre aquesta reducció d’horari.
Atesa l’excepcionalitat d’aquestes circumstàncies, la reprogramació podrà realitzar-se en cas necessari també en l’horari de reunió dels dijous de 12.15 a 14.15 per a facilitar la disponibilitat d’espais i sense solapaments amb els horaris dels cursos.
El contingut exclòs no podrà ser avaluat en cap cas, ja siga per semestre o en examen final.
L’estudiantat ha de ser informat amb claredat del contingut que quedarà exclòs.
Els casos puntuals de pràctiques en sessions anul·lades o afectades amb el canvi anteriorment citats que impliquen un problema seriós o greu en el seguiment de la seqüenciació de classes seran estudiats per a valorar si escau la seua reprogramació en buits disponibles o l’intercanvi amb altres sessions de teoria de les setmanes esdevenidores.
En cas d’algun dubte o qualsevol aspecte no contemplat dins de l’indicat anteriorment, pregue que contacteu amb Delegació d’Alumnes del Campus d’Alcoi per a aclarir-la.
Miguel J. Reig
Cap d’Estudis EPSA