29 i 30 de gener en la Facultat d’ADE (Campus de Vera)
En el marc del 25é aniversari del Centre d’Investigació en Gestió d’Empreses (CEGEA) de la Universitat Politècnica de València , els pròxims 29 i 30 de gener de 2025, organitzen la primera aula taller internacional sobre informació corporativa: sostenibilitat i interès públic.
ENLLAÇ A LA INSCRIPCIÓ I MÁS INFO
ENLLAÇ A LA CONVOCATÒRIA DE COMUNICACIONS
Aquest esdeveniment té com a objectiu reunir experts per compartir coneixements, discutir desafiaments i explorar solucions innovadores que permeten a les organitzacions millorar la seua informació corporativa i acompliment en sostenibilitat, i així contribuir de manera significativa als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i del Pacte Verd Europeu. Serà una oportunitat única per compartir coneixements i explorar solucions innovadores que ajuden les organitzacions a millorar el seu acompliment.
Us esperem per a celebrar junts aquest 25 aniversari i continuar avançant en el coneixement i desenvolupament de la investigació!