
Registre
El Registre General té com a funció deixar constància oficial de les sol·licituds, escrits i comunicats que siguen rebuts o enviats en la Universitat. Bàsicament realitza les funcions de Registre general d’entrada i de Registre general d’eixida.
Les oficines de registre són oficines d’atenció al ciutadà a les quals pot acudir per a presentar sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a les Administracions Públiques.
Aquestes oficines són utilitzades també per l’Administració Pública per a registrar els documents que remet al ciutadà, a entitats privades o entre organismes de les pròpies Administracions Públiques.
Ens trobaràs en la 4a planta de l’Edifici de Carbonell (Servei d’Alumnat).
Recorda sol·licitar cita prèvia per a ser atès presencialment.
Horari del Registre general
- Matins:
De dilluns a divendres, de 9.00 a 13.30 hores. - Vesprades:
Tancat.
Durant el mes d’agost, el servei de Registre romandrà tancat.