Valora la teua satisfacció amb els serveis prestats per la UPV emplenant l’enquesta del programa Pegasus abans del 23 de març.
La Universitat Politècnica de València (UPV) ha llançat l’enquesta Pegasus per a copsar l’opinió de la comunitat universitària sobre la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió.
Aquesta iniciativa, que es du a terme cada any, té com a objectiu mesurar la satisfacció d’estudiants, professorat i personal d’administració i serveis, amb la finalitat última de la millora contínua dels serveis prestats i rebuts pels usuaris.
Tots els membres de la comunitat universitària estem convidats a participar en l’enquesta Valora la UPV, a través del correu electrònic que ja hem rebut. Les respostes són confidencials i els resultats són importants perquè la direcció de la UPV puga millorar la manera de fer les coses i reconèixer l’esforç de les unitats i persones que hi treballen.
Participar-hi és fàcil: selecciona els serveis de la UPV que has utilitzat en l’últim any i conta’ns la teua opinió sobre ells. Puntua la informació que has rebut quan els has utilitzat; si ha sigut fàcil o no sol·licitar el servei; si el termini ha resultat adequat; quin tracte has rebut i si hi ha aspectes que creus que es poden millorar.
El termini per a emplenar l’enquesta finalitza el 23 de març del 2025.