El divendres 10 de maig celebrem les Paelles Ada Byron en li àrea habilitada per la Universitat Politècnica de València. Un total de 675 persones es van unir a la celebració, incloent aproximadament 550 estudiants, 40 membres de la delegació i convidats i 80 persones entre personal tècnic de gestió i administració de serveis (PTGAS) i personal docent i investigador (PDI).
És un orgull comptar amb estudiants com vosaltres i el civisme present en tota la jornada que va ser compatible amb la diversió i la bona cuina 🙂
Agraïm la visita del Rector de la Universitat Politècnica de València, José Capilla que va venir a conèixer in situ com s’estaven desenvolupant. També a tot l’equip directiu del Campus d’Alcoi que es va sumar a la iniciativa i ens va sorprendre gratament amb gastronomia típica per a acompanyar les paelles.
Ha sigut un enorme plaer que repetirem l’any vinent com a mínim amb la mateixa il·lusió. Gràcies a la delegació d’alumnat, a totes i tots els participants, a l’equip d’ETSINF i al subdirector d’alumnat i professorat, Eliseo Jorge Marzal, que ha gestionat tot l’esdeveniment.
Incloem ací una galeria amb algunes imatges de la jornada.


























