Dijous passat 9 de maig una representació de professorat, personal d’administració i serveis i alumnat va ser present en el sopar organitzat per la celebració del dia del centre, que des de fa uns anys es dedica a la figura d’Ada Byron.
En aquest acte l’equip directiu comparteix un sopar al costat de membres del centre, tant del PDI com del PAS i representació de l’alumnat, s’atorguen els premis a l’excel·lència i acomiadem als nostres jubilats i jubilades. Més de 80 persones van assistir a la trobada en aquesta edició que es va celebrar en el restaurant la Ferradura, a Alboraia.
En la cerimònia es va reconèixer el treball desenvolupat per professorat i personal d’administració que s’ha jubilat recentment, l’alumnat va premiar a alguns desus professors i es va destacar la labor de dues persones de l’equip d’ETSINF, en concret:
- Premi a l’excel·lència del PTGAS (Personal tècnic de gestió i administració de serveis): Maite Blasco
- Premi a l’excel·lència docent: Elena Vázquez
Els premis de l’alumnat a professorat van ser per a:
- En el Grau de Ciència de dades: Víctor Manuel Ortiz Sotomayor
- En el Grau d’Enginyeria Informàtica: Josep Francesc Silva Galiana
- En el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica: Ángeles Calduch
Quant a les persones jubilades a qui també es va homenatjar van ser: Antonio Robles, Elvira Baydal, Carmen Capilla i José Antonio Verdoy.
Us deixem ací una galeria amb alguns dels moments de l’acte. Moltes gràcies a totes i tots per assistir. Esperem que any rere any se sumen més persones de la comunitat d’ETSINF UPV. Continuarem incorporant imatges a la galeria d’aquesta entrada.




























