
Gestions de matrícula
PROCEDIMENT DE MATRÍCULA
TEMPS PARCIAL
TEMPS PARCIAL
NORMATIVA
El règim de dedicació dels estudiants està regulat per la Normativa de Progrés i Permanència aprovada per Consell de Govern del 27 de febrer de 2020 i pel Consell Social de 3 de març de 2020, en el seu TÍTOL II.
http://www.upv.es/entidades/sa/ciclos/u0914826.pdf
PROCEDIMENT
L’alumnat sol·licitarà la matrícula a temps parcial des de la seua intranet en l’apartat Secretaria Virtual/Sol·licituds/Sol·licitud per a règim de matrícula a temps parcial, adjuntant escanejada la documentació que acredite els motius de la seua sol·licitud.
Documentació a aportar:
- – Per activitat Laboral
- o Certificat de l’empresa especificant les dates de la duració del contracte de treball i l’horari de la jornada laboral.
- o Informe de la vida laboral.
- – Pràctica esportiva d’alt nivell
- o Fotocòpia de la Resolució del BOE i del DOCV (Diari Oficial de la Comunitat Valenciana) on conste el nomenament.
- – Necessitats educatives especials, responsabilitats familiars, laborals de representació estudiantil, participació en grups de Generació Espontània, qüestions econòmiques, simultaneïtat amb altres estudis o qualssevol altres de similar consideració que dificulten l’exclusiva dedicació a l’estudi a temps complet
- o Certificat expedit per l’autoritat competent que acredite aqueixa condició o un altre tipus de documentació justificativa
TERMINIS
Terminis per a GRAUS I DOBLES GRAUS
- Alumnat NOU INGRÉS:
- Sol·licituds: 16 i 17 de juliol de 2024
- Els estudiants de nou ingrés formalitzaran la seua matrícula a temps complet. En cas d’obtenir resolució favorable a la seua sol·licitud podran realitzar la seua matrícula després de la resolució fins al 22 juliol de 2024.
- Resolució: fins al 29 de 2024
- Alumnat de 2a MATRÍCULA i POSTERIORS:
- Sol·licituds: de l’1 al 5 de juliol de 2024
- Resolució: fins al 17 de juliol de 2024
Terminis per a MÀSTERS (M.O. Enginyeria Informàtica – M.O. Ciberseguretat i Ciberinteligencia – M.O. en Humanitats Digitals)
- Alumnat NOU INGRÉS:(En les dates de preinscripció)
- Termini ordinari (Fase 1):
- Sol·licituds: de l’1 de març al 3 de maig de 2024
- Resolució: fins al 5 de juny de 2024
- Termini extraordinari (Fase 2):
- Sol·licituds: del 17 al 28 de juny de 2024
- Resolució: fins al 22 juliol de 2024
- Termini extraordinari (Fase 3):
- Sol·licituds: del 29 de juliol al 2 d’agost de 2024 i de 26 d’agost al 6 de setembre de 2024
- Resolució: fins al 13 de setembre de 2024
- Termini ordinari (Fase 1):
- Alumnat SEGONA MATRÍCULA i POSTERIORS:
- Sol·licituds: del 24 al 28 de juny de 2024
- Resolució: fins al 24 de juliol de 2024
CANVI DE GRUP
CANVI DE GRUP
Els estudiants que ho desitgen podran sol·licitar el canvi de grup en una o més assignatures en els terminis establits per a això.
En la teua sol·licitud hauràs d’adduir els motius que generen la teua petició i en els casos en els quals siga possible, hauràs d’adjuntar la documentació justificativa dels motius al·legats.
Tens un document explicatiu per a realitzar la sol·licitud, podent sol·licitar diverses opcions utilitzant els blocs.
No és necessari aportar originals de la documentació presentada, llevat que siga requerida expressament pel centre d’estudis
Com sol·licitar un canvi de grup?
Guia per a realitzar la sol·licitud
Quan i com es resolen?
Els terminis establits per al curs acadèmic 2024-2025 per als graus i dobles graus són:
- Per a assignatures de el semestre A i anuals de Graus i Doble Grau ADE+INF:
- Per a tots els cursos: del 22 de juliol al 2 de setembre de 2024.
- Segon termini: Del 5 al 6 de setembre de 2024
- Per a assignatures de el semestre B de Graus i Doble Grau GIOI+GCDatos:
- Per a tots els cursos: del 20 al 29 de gener de 2025
- Segon termini: 1 al 3 de febrer de 2025
Finalitzat el termini, Direcció d’estudis revisa les sol·licituds i la Comissió Acadèmica de la Titulació (CAT) resol abans del segon termini. La sol·licitud es resoldrà seguint l’ordre de matrícula i les causes degudament justificades, sempre que hi haja places disponibles.
Et comunicarem la resolució amb un correu electrònic.
SEGUR ESCOLAR I SEGUR VOLUNTARI
SEGUR ESCOLAR I SEGUR VOLUNTARI
CANVI DE RAMA
CANVI DE RAMA
TERMINI PER A SOL·LICITAR EL CANVI DE MÒDUL DE TECNOLOGIA ESPECÍFICA (RAMA)
GRAU EN INGENIERIA INFORMÀTICA
Convocatòria dirigida a l’alumnat matriculat en 3er curs i que complisquen una de les següents condicions:
- Estar matriculat en un dels mòduls de tecnologia específica i desitjar canviar-se a un altre.
- No estar matriculat en un mòdul de tecnologia específica i desitjar matricular-se en un d’ells, sempre que la matrícula no sobrepasse els 60 ECTS.
- Estar matriculat en un dels mòduls de tecnologia específica i desitjar ampliar assignatures d’aqueix mòdul, sempre que la matrícula no sobrepasse els 60 ECTS.
En la sol·licitud hauràs d’indicar el següent:
- Rama
- Assignatures en les quals volgueres estar matriculat
Les sol·licituds rebudes seran resoltes després de finalitzat el termini sempre per ordre de matrícula.
S’enviarà un correu amb la resolució.
Terminis
- Sol·licituds: Del 20 al 24 de gener de 2025
- Resolució: Fins al 31 de gener de 2025
Sol·licitud
La sol·licitud podràs realitzar-la de manera en línia en aquest enllaç:
Formulari – Canvis de Rama GIINF
PERMANÈNCIA
EXEMPCIÓ DE PERMANÈNCIA
- Termini de presentació de sol·licituds: del 16 al 17 de juliol de 2024.
- Forma de presentació: Intranet / Secretaria Virtual / Sol·licituds / Sol·licitud d’exempció i/o consulta de la resolució de la normativa de permanència.
- En cas que l’o l’estudiant no realitze aquesta sol·licitud en el termini establit o que, una vegada realitzada, la seua sol·licitud resulte desestimada, el 18 de juliol de 2024, se li desvincularà d’ofici durant un curs acadèmic dels estudis que estiguera matriculat.
PROGRÉS
EXEMPCIÓ DE PROGRÉS
- Termini de presentació de sol·licituds:
- Primer semestre:
- Estudiants antics: de l’1 al 10 de juliol de 2024
- Estudiants nou ingrés: del 23 i 24 de juliol de 2024
- Segon semestre:
- GRAU: del 10 al 15 de febrer de 2025.
- MÀSTER: del 3 al 7 de febrer de 2025.
- Primer semestre:
- Forma de presentació sol·licituds: Intranet / Secretaria Virtual / Sol·licitud d’exempció de les condicions de progrés.
Instruccions per a la realització de la sol·licitud: Nova funcionalitat – Gestió de les sol·licituds d’exempció als requisits de progrés
AVALUACIÓ PER CURRÍCULUM
DISPENSA D’ASSISTÈNCIA
DISPENSA D’ASSISTÈNCIA
Es realitza electrònicament des de la intranet del/ de l’estudiant en l’apartat de Secretaria Virtual/Sol·licituds/Sol·licitud de Dispensa d’Assistència a classe i es pugen els documents justificatius de les causes al·legades en format pdf.
Documentació a aportar:
- Activitat laboral: es pujarà a l’aplicació l’informe de vida laboral i contracte de treball en el qual s’incloga l’horari laboral i el període de contractació.
- Situació familiar: es pujarà la documentació justificativa (llibre de família, etc.).
- Activitat esportiva: es pujarà el BOE o DOGV on estiga inclòs el/la estudiant en el cas d’esportistes d’elit.
- Malaltia: es pujaran els certificats mèdics justificatius.
- Altres: dificultats o impossibilitat d’assistència, causa sobrevinguda, etc.
En cap cas s’aprovaran dispenses amb efectes retroactius. La dispensa s’aplica a partir del moment de presentar la sol·licitud. Per a períodes de menys de 14 dies lectius no se sol·licitarà la dispensa.
TERMINIS
PER A GRAU D’INGENIERIA INFORMATICA, CIÈNCIA DE DADES I INGENIERIA INDUSTRIAL I ROBOTICA
- Semestre A: De l’1 al 22 de setembre de 2024
- Semestre B: De l’1 al 16 de febrer de 2025
Per causes sobrevingudes molt justificades es podrà sol·licitar al llarg del semestre.
PER A DOBLE GRAU INF+ADE
- Semestre A: De l’1 al 22 de setembre de 2024
- Semestre B: De l’1 al 16 de febrer de 2025
Per causes sobrevingudes molt justificades es podrà sol·licitar al llarg del semestre.
Dispensa d’assistència a classe NOMÉS per a assignatures d’Enginyeria Informàtica.
Per a MÀSTER
- Semestre A: De l’1 al 22 de setembre de 2024
- Semestre B: De l’1 al 16 de febrer de 2025
ACREDITACIÓ B2
ACREDITACIÓ B2
Tota la Informació sobre Acreditacions en ACLES
Informació sobre Acreditacions
Acreditació del Nivell B2 d’una Llengua Estrangera per als Estudis de Grau
Informació acreditació del Nivell B2
Sol·licitud Acreditació Nivell B2 d’Idiomes Estudis de Grau
Sol·licitud (PDF Editable)