A continuació, adjuntem un resum d’alguns aspectes rellevants de les bases, no obstant això, es recomana encaridament la lectura de les bases per a disposar de tota la informació.
MODEL DE SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ
L’objecte d’aquesta convocatòria és la concessió d’un màxim de 15 ajudes destinades a cobrir la despesa de matrícula per a cursar la V edició del Màster de Formació Permanent en Startup Administration MSA, dins del curs acadèmic 2024/2025, dirigides a estudiants i titulats/as de la UPV amb perfil emprenedor que acrediten el compliment dels requisits estipulats en les bases reguladores del procediment.
En aquesta convocatòria s’ofereix un total de 15 ajudes individuals. Cadascuna de les ajudes està dotada amb 1.933,33€ pel que el preu del màster 461,66€. Aquestes ajudes estan destinades exclusivament per a cobrir la despesa de matrícula dels crèdits per a cursar la V edició del títol propi. Només es podrà ser beneficiari d’una única ajuda.
Més informació sobre les característiques del màster de formació permanent en startup administration en la web MSA.
REQUISITS DELS BENEFICIARIS
Aquestes ajudes es dirigeixen a estudiants i titulat/as de la UPV amb perfil emprenedor que complisquen els requisits que es detallen en el següent apartat.
Els sol·licitants de les ajudes han de complir, al final del termini de sol·licitud, els següents requisits:
a) Ser estudiant de la UPV matriculats en el curs acadèmic 2024/2025, de grau, màster universitari, programa de doctorat i/o estudiant de títols propis (que complisquen els requisits que s’arrepleguen en l’article 40 de la Norma reguladora dels estudis i activitats de formació no reglada en la UPV), així com titulat/as per la UPV.
b) Haver sigut admès en el MSA UPV del curs acadèmic 2024/2025.
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA
La documentació obligatòria que haurà de presentar-se per a sol·licitar l’ajuda és la següent:
1. Model de sol·licitud emplenat, accessible ací o en la part inferior de la notícia. Haurà de ser signat pel participant i inclourà el nom, número de DNI, telèfon mòbil i correu electrònic del sol·licitant. S’acceptarà una única sol·licitud per persona.
2. Completar la inscripció en la convocatòria registrant-se a través de la pàgina web Santander X del banc Santander. S’haurà de presentar document justificatiu corresponent.
3. Carta d’acceptació d’haver sigut admès en el MSA signada pels responsables d’aquest.
4. Acreditació de cursos de formació en emprenedoria.
5. En cas de ser guanyador d’algun concurs/premie relacionat amb emprenedoria, còpia de la documentació que acredite tal mèrit.
6. En el cas de ser titulat UPV:
a) Còpia del títol acadèmic expedit per la UPV o certificat acreditatiu d’aquest.
b) Expedient acadèmic associat al títol que es presente.
Addicionalment, s’informa el sol·licitant que la Universitat Politècnica de València per a la tramitació d’aquestes ajudes accedirà a la següent documentació:
a) Document d’Identitat (DNI/NIE/PASSAPORT).
b) Matrícula en la UPV en el curs acadèmic 2024/2025.
c) Expedient acadèmic.
No obstant això, el sol·licitant podrà exercitar el seu dret a oposar-se a l’accés als documents compresos en els apartats a), b) i c), indicant-lo així en la sol·licitud. En cas d’exercitar aquest dret haurà d’aportar-los juntament amb la sol·licitud.
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ
Finalitza el 8 de novembre de 2024
LLOC DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ
La sol·licitud i la resta de documentació indicada anteriorment es lliurarà
preferentment per registre electrònic de la UPV:
Registre electrònic: https://sede.upv.es/ Presentació de sol·licitud genèrica -> Destí -> Àrea d’Emprenedoria i del Programa IDEES o a través del Registre Electrònic Comú de l’Administració de l’Estat, que es realitza a través de l’enllaç: https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do.
Quan no fora possible enviar la sol·licitud i la documentació de la forma indicada, es podrà remetre a través de les oficines físiques de Registre de la UPV o per qualsevol dels mitjans establits en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les oficines físiques de Registre de la UPV són:
• Registre General de la UPV, Camí de Vera, s/n, 46022, València.
• Registre de l’Escola Politècnica Superior d’Alcoi, Plaza Ferrándiz i Carbonell, s/n, 38001, Alcoi (Alacant).
• Registre de l’Escola Politècnica Superior de Gandia, Carrer Paranimf, 1, 46730, Gandia (València).
DOCUMENTS ADJUNTS PER A DESCARREGAR:
Formulari de sol·licitud MSA UPV
CONSULTAR LES BASES ACÍ:
Bases Ajudes a Matrícula V Edició del Màster de Formació Permanent en Startup Administration, MSA