Procediment per a realitzar tràmits electrònics en altres administracions públiques

Objecte del servei

Realitzar de manera telemàtica, en representació de la Universitat Politècnica de València, com a persona jurídica, tots aquells tràmits, diligències o actuacions que, en el marc d’un procediment administratiu, hagen de realitzar-se en les diferents administracions públiques.

Descripció del servei/activitat

En la relació amb les administracions públiques es fa necessari que la Universitat Politècnica de València es dirigisca als òrgans administratius en els següents casos:

  • en la iniciació d’un procediment
  • en la instrucció d’aquest: esmena d’errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions…
  • en la renúncia de drets, en el desistiment de sol·licitud
  • en la fase d’execució del procediment

Aquest servei permet realitzar el procés de tramitació telemàtica corresponent a un procediment en la seu electrònica d’una administració pública, en representació de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica.

Aquest servei no contempla la revisió de la documentació a tramitar o el seu contingut, més enllà que tots els documents es troben signats electrònicament per la persona responsable i que es disposa de tota la documentació i informació requerida com a obligatòria en el procediment de l’administració de destí.

Interessats/Sol·licitants

Personal de la Universitat Politècnica de València que tinga delegades les competències en la matèria per a la realització del tràmit corresponent.

Les estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d’investigació i serveis i unitats), poden sol·licitar el servei a través dels òrgans de govern unipersonals corresponents, en funció de la matèria objecte de la tramitació de què es tracte.

Requisits que han de complir les persones interessades

Tenir delegades les competències i/o signatura pel rector de la Universitat Politècnica de València, en la matèria objecte del tràmit a realitzar, mitjançant resolució o poders notarials.

Com es presta el servei

A través de poli[Sol·licita].

Totes les peticions, documentació i comunicacions, així com la informació relativa a l’estat de la notificació es realitzarà a través de la plataforma poli[Sol·licita].

Documentació a presentar

  • Model normalitzat de sol·licitud Sol·licitud Tramitació en seu d’AAPP_FORM.pdf. Aquest document haurà d’emplenar-se d’acord amb les instruccions incloses en el mateix i haurà d’estar signat electrònicament per l’òrgan de govern unipersonal amb competències en la matèria objecte del procediment a realitzar.
  • Documentació a aportar en el procediment.
    Tots els documents hauran d’anar signats electrònicament per la/s persona/es responsable/s segons el contingut de cadascun dels documents. Si la documentació a tramitar supera el límit suportat per la plataforma de l’administració de destí, bé per grandària individual d’algun dels documents o per grandària total del conjunt de documents, la tramitació no podrà realitzar-se de manera telemàtica a través d’aquest servei.Tota aquella informació addicional que es considere necessària per a poder realitzar la tramitació sol·licitada.

En el cas que la documentació a tramitar supere el nombre màxim d’arxius o la grandària màxima admesa en poli[Sol·licita], podrà remetre aquesta documentació a través del sistema d’intercanvi de fitxers de la UPV, empaquetant tots els documents en un fitxer comprimit i utilitzant com a correu de recepció: saet@upv.es.

Terminis de sol·licitud/presentació

Termini de presentació:

Durant tot l’any, excepte el mes d’agost.

La sol·licitud i la documentació a tramitar ha de remetre’s, correctament emplenada i signada, almenys, amb tres dies hàbils d’antelació a la finalització del termini establit en el procediment de l’administració a través del qual es realitzarà la tramitació.

En els períodes de Falles (del 15 al 20 de març), Setmana Santa (des de Dijous Sant fins al dilluns de Sant Vicent Ferrer) i Nadal (des del 23 de desembre al 6 de gener), el termini d’antelació s’amplia a cinc dies hàbils.

Procés de tramitació

El SAET disposa de personal habilitat per a la realització de tràmits telemàtics en la seu electrònica de qualsevol administració pública com a representant de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica.

Per a sol·licitar la realització d’un tràmit telemàtic deurà:

  1. Emplenar el formulari de dades generals per a la tramitació.
  2. El formulari ha de signar-se electrònicament per la persona que tinga delegades les competències i/o signatura en la matèria objecte del procediment en el qual s’emmarca la tramitació.
  3. L’estructura responsable de la tramitació ha de disposar de tota la documentació que s’ha de tramitar, correctament emplenada i signada electrònicament per les persones responsables d’acord amb el seu contingut.
  4. Remetre el formulari Sol·licitud Tramitació en seu d’AAPP_FORM.pdf, juntament amb la documentació requerida al Servei de Administració Electrònica i Transparència a través de poli[Sol·licita].
    Si la documentació a tramitar supera el límit suportat per la plataforma de l’administració de destí, bé per grandària individual d’algun dels documents o per grandària total del conjunt de documents, la tramitació no podrà realitzar-se de manera telemàtica a través d’aquest servei.
  5. El SAET realitzarà la tramitació en la seu corresponent, d’acord amb les dades que consten en el formulari de sol·licitud de tramitació.
  6. Una vegada realitzada la tramitació sol·licitada, es remetrà a l’òrgan responsable el justificant o justificant de recepció corresponent al tràmit realitzat.

La unitat de tramitació ha d’estar donada d’alta en el Registre Electrònic de la Universitat Politècnica de València i trobar-se activa, en cas de no estar-ho es remetrà a l’òrgan jeràrquicament superior.

Consultes

Qualsevol consulta a realitzar relativa a aquest servei ha de realitzar-se a través de poli[Consulta].

En aquells casos en què es considere necessari, contactarem de manera telemàtica o telefònica amb la persona d’interessada per a la resolució de la consulta.