Servei d'Administració Electrònica i Transparència

Servei d’Administració Electrònica i Transparència

El Servei d’Administració Electrònica i Transparència, dependent de Secretaria General, és l’entitat responsable de les àrees competencials d’administració electrònica i transparència.

Serveis

Administració electrònica

Registre electrònic

El registre electrònic és un servei que permet la presentació per mitjans electrònics de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a les Administracions Públiques.

Llegir més

Notificacions electròniques d’Administracions Públiques per a la UPV

La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques preveu que l’Administració puga avisar de l’existència de notificacions. Per això, quan s’inicia un procediment, a més d’indicar el mitjà electrònic pel qual es desitja ser notificat, és …

Llegir més

Tràmits telemàtics de la UPV en altres Administracions Públiques

De conformitat amb el que es disposa en l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Pública, la Universitat Politècnica de València, com a persona jurídica, es troba entre els subjectes obligats a …

Llegir més

Transparència

Sol·licitud d’accés a informació pública

La Universitat Politècnica de València, com a ens públic, és un subjecte obligat a complir la llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana i, per tant, obligada a atendre les peticions …

Llegir més

Catàleg de dades de Open Data UPV

Catàleg de dades obertes de Open Data UPV. On es poden consultar els conjunts de dades disponibles, organitzats en tres àrees: Acadèmica, Econòmica i Institucional.

Llegir més

Portal de transparència

La Universitat Politècnica de València entén que la informació pública no és patrimoni dels ens públics, sinó que és dels ciutadans, els quals tenen el dret d’exigir-la, i nosaltres el deure de posar-la al seu abast de la manera més …

Llegir més