Servei d’Administració Electrònica i Transparència
El Servei d’Administració Electrònica i Transparència, dependent de Secretaria General, és l’entitat responsable de les àrees competencials d’administració electrònica i transparència.
Serveis
Administració electrònica

Registre electrònic
El registre electrònic és un servei que permet la presentació per mitjans electrònics de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a les Administracions Públiques.

Notificacions electròniques d’Administracions Públiques per a la UPV
La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques preveu que l’Administració puga avisar de l’existència de notificacions. Per això, quan s’inicia un procediment, a més d’indicar el mitjà electrònic pel qual es desitja ser notificat, és …

Tràmits telemàtics de la UPV en altres Administracions Públiques
De conformitat amb el que es disposa en l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Pública, la Universitat Politècnica de València, com a persona jurídica, es troba entre els subjectes obligats a …
Transparència

Sol·licitud d’accés a informació pública
La Universitat Politècnica de València, com a ens públic, és un subjecte obligat a complir la llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana i, per tant, obligada a atendre les peticions …

Catàleg de dades de Open Data UPV
Catàleg de dades obertes de Open Data UPV. On es poden consultar els conjunts de dades disponibles, organitzats en tres àrees: Acadèmica, Econòmica i Institucional.

Portal de transparència
La Universitat Politècnica de València entén que la informació pública no és patrimoni dels ens públics, sinó que és dels ciutadans, els quals tenen el dret d’exigir-la, i nosaltres el deure de posar-la al seu abast de la manera més …