Procediment d’accés a notificacions electròniques posades a la disposició de la UPV

Objecte del servei

Facilitar, als òrgans de govern unipersonals i estructures de gestió, l’accés a les notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València (UPV), com a persona jurídica, en el marc d’un procediment en curs d’una administració pública, gestionat per aquest òrgan o estructura.

Descripció del servei/activitat

En el context de les diferents fases d’un procediment administratiu tramitat per la UPV com a persona jurídica, les administracions públiques poden comunicar a la Universitat mitjançant una notificació administrativa, diferents actes o resolucions relatius al procediment.

Nota: En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d’aquestes plataformes, fent referència a la mateixa notificació.

Aquest servei permet posar en coneixement del Servei de Administració Electrònica i Transparència (SAET), la posada a la disposició de la UPV, de notificacions electròniques per part d’altres administracions públiques.

El personal del SAET habilitat per a l’accés a les notificacions accedirà a la notificació indicada i procedirà al seu registre electrònic amb destinació a l’estructura responsable.

Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/es, secretari/a general, gerent i directors/es d’àrea) i estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d’investigació i serveis i unitats).

Interessats/Sol·licitants

Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/es, secretari/a general, gerent i directors/es d’àrea) i estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d’investigació i serveis i unitats).

Com es presta el servei

A través de poli[Sol·licita].

Totes peticions, documentació i comunicacions, així com la informació relativa a l’estat de la notificació es realitzarà a través de la plataforma poli[Sol·licita].

El contingut de la notificació administrativa, així com els justificants de recepció en el cas d’estar disponibles, es registraran electrònicament amb destinació a l’estructura responsable.

Documentació a presentar

Còpia del correu electrònic o SMS de comunicació de la posada a la disposició de la notificació per la plataforma de notificació.

En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d’aquestes plataformes, fent referència a la mateixa notificació, per la qual cosa és aquests casos únicament ha de remetre’s una de les comunicacions.

Terminis de sol·licitud/presentació

Termini de presentació: Durant tot l’any, excepte el mes d’agost.

La sol·licitud d’accés a la notificació, correctament emplenada, deu remetre’s, almenys, amb dos dies hàbils d’antelació a la data límit de compareixença indicada en la comunicació de posada a disposició.

En els períodes de Falles (del 15 al 20 de març), Setmana Santa (des de Dijous Sant fins al dilluns de Sant Vicent Ferrer) i Nadal (des del 23 de desembre al 6 de gener), el termini d’antelació s’amplia a 5 dies hàbils.

Procés de tramitació

El SAET disposa de personal habilitat per a l’accés a notificacions administratives en la seu electrònica de qualsevol administració pública com a representant de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica i com apoderat en l’àmbit de la GVA.

Per a sol·licitar l’accés a un tràmit telemàtic deurà:

  1. Informar el SAET, a través de poli[Sol·licita], de la recepció d’un avís electrònic de notificació, indicant:

    – la Unitat de Tramitació de destí de la notificació,
    – la data màxima d’accés a la notificació i
    – adjuntant còpia del correu electrònic o SMS que informa de la posada a la disposició de la notificació.

    Ha de remetre’s un poli[Sol·licita] per cadascuna de les diferents notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València.

    En cap cas han d’adjuntar-se dues notificacions diferents en la mateixa sol·licitud de servei.
  2. El SAET procedirà a l’accés a la plataforma de notificacions corresponent i a la descàrrega de la notificació.
  3. Finalment, es procedirà al seu registre electrònic amb destinació a la Unitat de Tramitació indicada.

La unitat de tramitació ha d’estar donada d’alta en el Registre Electrònic de la Universitat Politècnica de València i trobar-se activa, en cas de no estar-ho es remetrà a l’òrgan jeràrquicament superior.

Consultes

Qualsevol consulta a realitzar relativa a aquest servei ha de realitzar-se a través de poli[Consulta].

En aquells casos en què es considere necessari, des del SAET contactarem de manera telemàtica o telefònica amb la persona d’interessada per a la resolució de la consulta.