Objecte del servei
Facilitar, als òrgans de govern unipersonals i estructures de gestió, l’accés a les notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València (UPV), com a persona jurÃdica, en el marc d’un procediment en curs d’una administració pública, gestionat per aquest òrgan o estructura.
Descripció del servei/activitat
En el context de les diferents fases d’un procediment administratiu tramitat per la UPV com a persona jurÃdica, les administracions públiques poden comunicar a la Universitat mitjançant una notificació administrativa, diferents actes o resolucions relatius al procediment.
Nota: En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d’aquestes plataformes, fent referència a la mateixa notificació.
Aquest servei permet posar en coneixement del Servei de Administració Electrònica i Transparència (SAET), la posada a la disposició de la UPV, de notificacions electròniques per part d’altres administracions públiques.
El personal del SAET habilitat per a l’accés a les notificacions accedirà a la notificació indicada i procedirà al seu registre electrònic amb destinació a l’estructura responsable.
Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/es, secretari/a general, gerent i directors/es d’à rea) i estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d’investigació i serveis i unitats).
Interessats/Sol·licitants
Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/es, secretari/a general, gerent i directors/es d’à rea) i estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d’investigació i serveis i unitats).
Com es presta el servei
A través de poli[Sol·licita].
Totes peticions, documentació i comunicacions, aixà com la informació relativa a l’estat de la notificació es realitzarà a través de la plataforma poli[Sol·licita].
El contingut de la notificació administrativa, aixà com els justificants de recepció en el cas d’estar disponibles, es registraran electrònicament amb destinació a l’estructura responsable.
Documentació a presentar
Còpia del correu electrònic o SMS de comunicació de la posada a la disposició de la notificació per la plataforma de notificació.
En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d’aquestes plataformes, fent referència a la mateixa notificació, per la qual cosa és aquests casos únicament ha de remetre’s una de les comunicacions.
Terminis de sol·licitud/presentació
Termini de presentació: Durant tot l’any, excepte el mes d’agost.
La sol·licitud d’accés a la notificació, correctament emplenada, deu remetre’s, almenys, amb dos dies hà bils d’antelació a la data lÃmit de compareixença indicada en la comunicació de posada a disposició.
En els perÃodes de Falles (del 15 al 20 de març), Setmana Santa (des de Dijous Sant fins al dilluns de Sant Vicent Ferrer) i Nadal (des del 23 de desembre al 6 de gener), el termini d’antelació s’amplia a 5 dies hà bils.
Procés de tramitació
El SAET disposa de personal habilitat per a l’accés a notificacions administratives en la seu electrònica de qualsevol administració pública com a representant de la Universitat Politècnica de València com a persona jurÃdica i com apoderat en l’à mbit de la GVA.
Per a sol·licitar l’accés a un trà mit telemà tic deurà :
- Informar el SAET, a través de poli[Sol·licita], de la recepció d’un avÃs electrònic de notificació, indicant:
– la Unitat de Tramitació de destà de la notificació,
– la data mà xima d’accés a la notificació i
– adjuntant còpia del correu electrònic o SMS que informa de la posada a la disposició de la notificació.
Ha de remetre’s un poli[Sol·licita] per cadascuna de les diferents notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València.
En cap cas han d’adjuntar-se dues notificacions diferents en la mateixa sol·licitud de servei. - El SAET procedirà a l’accés a la plataforma de notificacions corresponent i a la descà rrega de la notificació.
- Finalment, es procedirà al seu registre electrònic amb destinació a la Unitat de Tramitació indicada.
La unitat de tramitació ha d’estar donada d’alta en el Registre Electrònic de la Universitat Politècnica de València i trobar-se activa, en cas de no estar-ho es remetrà a l’òrgan jerà rquicament superior.
Consultes
Qualsevol consulta a realitzar relativa a aquest servei ha de realitzar-se a través de poli[Consulta].
En aquells casos en què es considere necessari, des del SAET contactarem de manera telemà tica o telefònica amb la persona d’interessada per a la resolució de la consulta.