Tràmits telemàtics que les estructures de la Universitat Politècnica de València realitzen en altres Administracions Públiques

De conformitat amb el que es disposa en l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Pública, la Universitat Politècnica de València, com a persona jurídica, es troba entre els subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb altres administracions públiques per a la realització de qualsevol tràmit d’un procediment administratiu.
El Servei d’Administració Electrònica i Transparència (SAET) disposa de personal habilitat per a la realització de tràmits telemàtics en la seu electrònica de qualsevol administració pública representant a la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica.
Procediment per a realitzar tràmits electrònics en altres administracions públiques
Per a la realització de manera telemàtica, en representació de la UPV, tots aquells tràmits, diligències o actuacions que hagen de realitzar-se en les diferents administracions públiques.
Informació addicional
Ací pots consultar més informació sobre qui estan obligats a relacionar-se per mitjans electrònics amb les Administracions Públiques, què és una seu electrònica, mètodes d’identificació, requisits per a l’accés, normativa…
Sol·licitar el procés de tramitació telemàtica
Seleccionant el botó de més a baix podràs presentar la teua sol·licitud a través d’UPV[contacT].