Enquestes institucionals

Gestionem enquestes institucionals per a millorar la qualitat de la nostra universitat.

El SECA s’especialitza en la creació i gestió d’enquestes institucionals que ajuden a avaluar i millorar diversos aspectes de la universitat. Assistim en el disseny de noves enquestes segons les necessitats de l’equip directiu, garantint que les preguntes siguen rellevants i efectives per a obtenir informació valuosa.

Una de les nostres funcions clau és l’administració d’enquestes anuals establides, com les enquestes de gestió de títol, enquestes de satisfacció amb els serveis universitaris i enquestes a l’alumnat sobre la seua satisfacció inicial.

Ens encarreguem d’enviar les invitacions per a participar, processar els resultats obtinguts i publicar les dades en plataformes especialitzades, facilitant així l’accés a la informació i la presa de decisions basada en evidències. A través d’aquestes enquestes, cerquem contínuament identificar àrees de millora i contribuir al desenvolupament d’una experiència universitària d’alta qualitat per a tots els membres de la nostra comunitat.

Considerem fonamental vetlar per la coordinació i planificació adequada de les diferents enquestes que es dirigeixen als diferents col·lectius de la comunitat universitària per a obtenir una alta participació.

Enquesta estudiantat nou ingrés sobre la seua satisfacció inicial

Dirigida a l’estudiantat de nou ingrés en finalitzar el primer quadrimestre. (Es requereix estar autenticat per a accedir als resultats)

Enquesta de satisfacció amb la gestió del títol

Dirigida a l’estudiantat i professorat de grau, màster i doctorat durant el mes de maig.

Enquesta de satisfacció amb els serveis universitaris (Pegasus)

Dirigida a tota la comunitat universitària i a alguns col·lectius específics (febrer, març, abril)

Enquesta de viabilitat de nous títols oficials

Dirigida a potencials estudiants.