
Qualitat en la Gestió
El nostre objectiu és garantir la qualitat en la gestió de serveis universitaris i en l’atenció a les persones que els utilitzen, satisfer les necessitats i expectatives de la comunitat universitària i altres grups d’interès impulsant la millora contínua.

Programa PEGASUS
És el programa que la Universitat Politècnica de València té implantat des de fa quasi dues dècades per a la millora en la gestió de l’administració i els serveis universitaris .
Conjuntament amb el personal de les diferents unitats:
- Identifiquem els processos que es duen a terme en les diferents Unitats.
- Elaborem les Cartes de servei descrivint els serveis prestats i els compromisos de qualitat que des de la UPV assumim.
- Establim un sistema d’indicadors de rendiment i percepció.
- Coordinem sistemes de comunicació amb les persones usuàries per a donar resposta a les seues consultes i als seus suggeriments, queixes i felicitacions sobre els serveis prestats.
- Avaluem anualment la satisfacció de les persones usuàries a través de enquestes.
- Establim accions i plans de millora, i els difonem.
- Realitzem periòdicament auditories.
I tot això amb l’objectiu de donar adequadament resposta a les diferents necessitats i expectatives, i com a mecanisme de millora contínua.

Qualitat en l’atenció
Per a assegurar una atenció de qualitat a les persones a les quals prestem els nostres serveis, comptem amb el programa QAU!. La nostra atenció es realitza tant presencialment com a través de serveis electrònics.
QAU! s’encarrega d’avaluar i millorar constantment els punts de contacte entre la universitat i els diferents perfils de persones usuàries dels nostres serveis i activitats, aspirant al fet que cada interacció siga positiva i satisfactòria.
Pretenem que cada membre de la nostra comunitat universitària i els externs que sol·liciten els nostres serveis se senta ben atès i recolzat en totes les seues necessitats.
Dins d’aquest marc hem implantat entre altres iniciatives:
- poli[Consulta]
- poli[SQF]
- poli[Cita]
2006
va ser l’any en què va donar principi el programa PEGASUS, impulsat des de la Gerència de la UPV
34
Unitats de gestió de la UPV adherides al programa PEGASUS
+200
processos han sigut identificats, la qual cosa ha permès construir les cartes de serveis de les Unitats de gestió

Millora la UPV
Anualment seleccionem d’entre els plans de millora desenvolupats alguns exemples, agrupats en categories, que es formulen gràcies als sistemes de qualitat en la gestió.