Que no se t’escape el curs 2023-2024 sense certificar les llengües a la UPV

Els dies 11, 12 i 13 de setembre té lloc la campanya d’acreditació de llengües

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la UPV, per mitjà de l’Àrea de Llengües, ofereix la possibilitat d’acreditar les llengües i de formar-se, tant de valencià -al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL)- com d’altres llengües -al Centre de Llengües (CDL)-.

Per a informar-se, cal adreçar-se a les dependències de l’SPNL i del CDL dels tres campus, els dies 11, 12 i 13 de setembre al punt d’informació de l’Àgora del Campus de Vera i els dies 7 i 8 de setembre a la Fira de Serveis UPV-PIAE+.

SERVEI DE PROMOCIÓ I NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA (https://www.upv.es/entidades/spnl/va/inici-ca/)

Ofereix cursos de valencià de tots els nivells i proves d’acreditació dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2: 

  • Proves de la CIEACOVA (equivalents a les de la JQCV). Dates de matrícula: entre el 10 de novembre i l’1 de desembre i entre el 25 de març i el 25 d’abril. Proves: al gener i al maig-juny
  • Cursos de valencià: preinscripció fins al 15 de setembre (https://www.upv.es/entidades/spnl/va/cursos/)

CENTRE DE LLENGÜES (www.cdl.upv.es)

Ofereix cursos de llengües (https://bit.ly/3DVw54n) d’anglès, francès, italià, alemany, espanyol i és un centre examinador i certificador. Ofereix proves d’acreditació de:

  • Anglès: 
    • Exàmens CertAcles: dues convocatòries anuals (novembre i maig) del B1, B2 i C1
    • Cambridge English Qualifications: tres convocatòries anuals (març, juny i desembre) del B1-PRELIMINARY, B2-FIRST, C1-ADVANCED i C2-PROFICIENCY
    • Exàmens ETS TOEFL iBT: convocatòries mensuals
  • Francès: DELF i DALF 
    • Diplomes oficials expedits pel Ministeri d´Educació Nacional de França
  • Espanyol per a estrangers (DELE): A2, B1, B2, C1 i C2 
    • Diplomes de l’Institut Cervantes

Informació i matrícula

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»