Títol oficial

90 crèdits

MUITEX

Espanyol

Valencià

Espanyol – B1

Presencial

UPV Campus de Alcoy (Alacant)

Els estudiants del MUITEXex visiten empreses del sector

Divendres passat dia 10 de gener els estudiants de primer curs del Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil van visitar dues empreses de processos productius molt diferents.

Primerament ens desplaçàrem a Banyeres de Mariola per a conèixer els processos que utilitza l’empresa ALBERO I SEMPERE, S.L. per a fabricar els seus productes no teixits. Els estudiants van poder conèixer la importància i abast del reciclatge tèxtil i les possibilitats que el procés de fabricació de teles no teixides ofereix per a desenvolupar productes molt dispars, per a aplicacions i sectors molt diferents a partir de tot tipus fibres tèxtils.

Posteriorment ens dirigim a Cocentaina per a conèixer la maquinària de punt per ordit de què disposa l’empresa TEXTIGEN, S.L. Els dirigents de l’empresa ens van ensenyar la tècniques del raschel i del crochet, així com del trenzado per a aconseguir productes de passamaneria, merceria i també per a mercats més sofisticats com l’automoció.

Van ser dues visites molt interessants i diferents que van permetre ampliar el coneixement dels estudiants sobre maquinària i processos que no contenen els laboratoris utilitzats en el títol.

Agrair als responsables de totes dues empreses el permetre entrar en les seues instal·lacions i conèixer els seus desenvolupaments, així com l’agradable acolliment que ens van mostrar.  

+ Info