Segons les dades prèvies recollides en la matrícula dels alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV), en el curs 2012-2013, prop de 9.000 estudiants utilitzen el metro o el tramvia per a arribar a la Universitat. Això suposa quasi el 25% del total d'alumnes de la UPV, dels quals més del 50% diuen que l'usen diàriament. Per a ells i per a fomentar l'ús d'aquests mitjans de transport més sostenibles entre la població universitària, la UPV i FGV han renovat l'estreta col·laboració en el present curs acadèmic.
Des de l'1 de setembre del 2012 està en funcionament el nou Centre d'Atenció al Client de Metrovalència, situat a l'Àgora del campus de Vera (València) de la UPV, al costat de Bankia. L'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 h i de 17 a 20 h. En aquest centre podràs realitzar qualsevol de les operacions que duus a terme en els altres centres d'atenció al client.
Des de fa ja uns anys, la UPV i FGV col·laboren per a oferir a la comunitat universitària preus més avantatjosos en l'abonament mensual. El descompte d'enguany és d'un 10% en l'abonament, i pots tramitar-ne l'expedició al Centre d'Atenció al Client de l'Àgora o en qualsevol dels centres d'atenció al client de Metrovalència.
Si vols consultar la informació sobre les condicions i les tarifes, entra en la web de l'Àrea de Medi Ambient de la UPV.
Notícies destacades