La Universitat Politècnica de València ha llançat l'enquesta Pegasus per a copsar l’opinió de la comunitat universitària sobre la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió.
Aquesta iniciativa, que es du a terme cada any, té com a objectiu mesurar la satisfacció d’estudiants, professorat i personal d’administració i serveis, amb la finalitat última de la millora contínua dels serveis prestats i rebuts pels usuaris.
Tots els membres de la comunitat universitària estem convidats a participar en l’enquesta Valora la UPV, a través del correu electrònic que ja hem rebut. Les respostes són confidencials i els resultats són importants perquè la direcció de la UPV puga millorar la manera de fer les coses i reconèixer l’esforç de les unitats i persones que hi treballen.
Participar-hi és fàcil: selecciona els serveis de la UPV que has utilitzat en l’últim any i conta’ns la teua opinió sobre ells. Puntua la informació que has rebut quan els has utilitzat; si ha sigut fàcil o no sol·licitar el servei; si el termini ha resultat adequat; quin tracte has rebut i si hi ha aspectes que creus que es poden millorar. El termini per a emplenar l’enquesta finalitza el 23 de març del 2025.
Notícies destacades